The Walking Dead 4.sezon 1.bölüm

Editör 14 Ekim 2013 146
The Walking Dead 4.sezon 1.bölüm

www.yenicikanlar.com.trEfsane dizi The Walking Dead 4.sezon 13 Ekim’de başladı. 4. sezonun ilk bölümünün adı “30 Days Without an Accident” yani Kazasız 30 Gün. Bu isimden hareketle yapılan teoriler arasında, 4. sezonun bir zaman atlamasıyla başlaması ön görülüyordu. Ne var ki öyle olmadı. Dizinin 4. sezonu da önceki sezon olduğu gibi 8+8 şeklinde yayınlanacak. The Walking Dead 4.sezon hapishaneye kısılan kahramanlarımızın hikayesiyle başladı. Önce zombilerin saldırısı, ardından hapishane içinde başlayan ve nedeni belli olmayan salgın sezonun gerilim dolu geçeceğinin belirtileri oldu. 

İŞTE THE WALKING DEAD 4.SEZON FRAGMANLARI

İŞTE THE WALKING DEAD 4.SEZON FRAGMANLARI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 8.BÖLÜM FRAGMANI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 7.BÖLÜM FRAGMANI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 6.BÖLÜM FRAGMANI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 5.BÖLÜM FRAGMANI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 4.BÖLÜM FRAGMANI

THE WALKING DEAD 4.SEZON 3.BÖLÜM FRAGMANI (4×03)

THE WALKING DEAD 4.SEZON 2.BÖLÜM FRAGMANI(4×02)

THE WALKING DEAD 4.SEZON 1.BÖLÜM FRAGMANI (4×01)

THE WALKING DEAD 4.SEZON KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLER

YENİ SEZONLA İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ

The Walking Dead daha ne kadar devam edecek?

www.yenicikanlar.com.tr Robert Kirkman’ın yarattığı kaynak çizgi roman hala devam ettiğine göre, dizinin de teorik olarak belirsiz bir süre boyunca devam etmesi mümkün. En azından AMC kanalının CEO’su Josh Kaplan’ın ima ettiği şey bu. Kanal kesinlikle zombilerin sonsuza kadar yaşamasını ümit ediyor çünkü dizinin dünyasının neye benzediğini yeni yeni anlamaya başlamışlar. Kaplan bu can alıcı sorunun yanıtını şöyle verdi:

2022 yılında da burada oturup Walking Dead’in henüz bitmediğini konuşacağız…
Breaking Bad’in kısa bir süre sonra sonlanacağından duyduğu üzüntüyü ifade eden ve Mad Men’i öven Kaplan Netflix’in orijinal programcılık ile yakaladığı ilk başarıya duyduğu üzüntüyü ifade etti ve kablolu kanalları korumayı savundu. Televizyon konusundaki yorumları çok modern olmasa da, The Walking Dead için körü körüne verdiği destek endişe veriyor. Kısacası zombiler hep yanınızda olacak:))

Brad Pitt’in zombilerle imtihanı için tıklayın!!! Bakın ve Brad Pitt ne kadar başarılı siz karar verin!!

 

—————-PAGE 2—————–

146 Yorum »

  1. ırmak 11 Nisan 2013 at 21:00 - Reply

    ya bu filme bitiyorum ölüyorum süper süper süper muhteşem insallah 1000 sezon olur :D

    • serhat 10 Temmuz 2013 at 22:08 - Reply

      1000 sezona ömrün yetmez amk :)

  2. Hakan 21 Nisan 2013 at 17:14 - Reply

    akıllara zarar bir dizi. rick’in sonunu merak ediyorum. bence valinin işi de bitmedi. yeniden karşımıza çıkacak. önceki sezonda da benzer şeyler olmuştu. öldü dediğimiz kişi bir sezon sonra rick’in karşısına çıkmıştı. abi bunlar gerçekten zombi. böylesi görülmedi. bari bir an önce yeni sezon başlasa.

  3. sezgin 21 Nisan 2013 at 21:47 - Reply

    yok böyle bir dizi.

  4. Kenan Olgun 21 Nisan 2013 at 21:52 - Reply

    Bir arkadaş ‘The Vampire Diaries’ı, Arrow’u, Supernatural’ı, The Walking Dead’i, Game Of Thrones’u izledikden sonra normal insan olmaktan nefret edenler?’ diye sormuştu. Harbiden mümkün değilllll……….

  5. Serkan 03 Mayıs 2013 at 15:21 - Reply

    bu dizi için ölüyorum ya adamlar all starlık dizi çekiolar valinin 2 adamı daha var sanıor ama onlarda gidecek 4.sezonda kesin rick öldürür onu

  6. Serpil İlkgün 06 Mayıs 2013 at 18:08 - Reply

    The Walking Dead, dizi ve filmlerin adeta merkezi olan ABD sinema tarihinde neredeyse yüz yıldır işlenen zombi konusunun en farklı ve en etkiyeci bir şeklide anlatıldığı hali. Teknoloji ve makyaj teknikleri ile zombiler gerçekten zombi gibi görünüyor. Bir grup insanın hayatta kalma hikayesi gibi bilinen bir temayı işlese bile kurgusu ve gerçekçi yaklaşımı nedeniyle atlanılmaması gereken bir dizi. Şimdiye kadar 3 sezonu yayınlandı, dördüncü sezonu da 2013′ün sonularını bulacak gibi görünüyor. Mutlaka izleyin derim…

  7. ahmet 07 Mayıs 2013 at 21:09 - Reply

    Ya abı bole bır dızı yok yaaa muthıs amy ye t-dog a merle ye dale e ama shane deil :D

  8. Sezai Sağlam 07 Mayıs 2013 at 22:13 - Reply

    The Walking Deadin 3.Sezonunda heyecandan aylağa dönişecektim valla. 4te nolur bilmemm ama anlaşılan bu valiyle işimiz var. adam yukardaki vidyoda deli gibi dans ediyo insanın bu adamın vali olduğuna inanası gelmiyor.

  9. Cumhurbaba 07 Mayıs 2013 at 22:16 - Reply

    O valiyi bize vali yapsak şerifi de bakan. ortlık mis gibi olur. hershel amcayı da akil insanı yaptık mı her şeyi çözeriz:))))

  10. Ricko 08 Mayıs 2013 at 11:05 - Reply

    Bence valibey döner adam hırs ve intikam küpü.

  11. Harun 08 Mayıs 2013 at 11:05 - Reply

    Döneceği varsa göreceği de var!

  12. Ricko 08 Mayıs 2013 at 11:06 - Reply

    haklsın harun bence rick onu halleder. zaten elinde adamı da kalmadı.

  13. Ecem 08 Mayıs 2013 at 11:07 - Reply

    Vali tam bir faşist. Dönmese daha iyi ama döner. Çünkü kendince işini daha bitrimedi. zaten aksiyon da onun dönüşüyle ya da vali gibi bir karakterle devam eder.

  14. Halil Can 08 Mayıs 2013 at 11:08 - Reply

    Vali dönerse dönsün. Olay zombi hikayesi olmaktan çıktı. Olay vali-rick olayına döndü.

  15. Mehmet 08 Mayıs 2013 at 11:09 - Reply

    Vali dönecek tabii. he yaaa yaşasın kötülük!!!

  16. xxxvali 08 Mayıs 2013 at 11:10 - Reply

    vali benim adamım. rick çok hanım evladı bir tip. T’ye acaip üzüldüm.

  17. cem 08 Mayıs 2013 at 11:10 - Reply

    dön vali dön. hatta dönerken ıslık da çal ki zombiler seni iç etsin!

  18. hilal 08 Mayıs 2013 at 11:11 - Reply

    vali döner. Dönüşüde fena olur

  19. leylaD 08 Mayıs 2013 at 11:12 - Reply

    Vali dönmeyecek de napacak. yanında iki kişi kaldı. onları da öldürecek değil ya?

  20. seyfi 08 Mayıs 2013 at 11:51 - Reply

    vali dönmeyecek bir aylak tarafından ısırılıcak

  21. Anonim 08 Mayıs 2013 at 17:33 - Reply

    bence vali yaşar 9 canlı

  22. Hakim Bey 08 Mayıs 2013 at 21:36 - Reply

    dizinin kitabını okumadan derim ki valinin işi bitmiştir. napacak orduyu bulup rick’in üstüne mi salacak. vali sizlere ömür gitti ve bi daha da asla gelemezzzz

  23. aylak adam 08 Mayıs 2013 at 21:37 - Reply

    vali yasarsa onu ben ısırıcam hahahhahaaaa

  24. hakan 68 09 Mayıs 2013 at 13:25 - Reply

    bence valı doner gercekten bu fılm harıka tam gercekcı olmus belkı gercegı olsa bu ka ıyı gosterılmez ızledıgım en ıyı zombı fılm sahaser bunu yyazana yoneten lere tsk ederım verdıgınız emege degmıs bır fılm gercekten keske 4.sezon 21 aralıkta olmasaydı ben beklıyemıyorum heyecandan erken olsa olmazmı :) )))

  25. Akil Adam 11 Mayıs 2013 at 11:40 - Reply

    Vali döner mi dönmez mi dönerse napar Allah bilir. ama bundan vali değil olsa olsa kaymakam olur.

  26. Lucian 11 Mayıs 2013 at 11:41 - Reply

    vali dönerse rick onun icabına bakar

  27. murat demircioğlu 11 Mayıs 2013 at 11:42 - Reply

    abi bunlar valiyle mi savaşıyor yoksa zombilerle mi?

  28. Beko Ahmet 11 Mayıs 2013 at 11:44 - Reply

    valinin zombiye dönüşmüş kızını saklaması inanılmazdı. adam duygusal psikopat.

  29. Orhan 11 Mayıs 2013 at 11:46 - Reply

    biraz da içimizdeki valilere zombilere bakalım memleket elden gidiyor siz düşmüşsünüz zombi derdine.

  30. Akil Adam 11 Mayıs 2013 at 11:46 - Reply

    Orhancım bi git yaaa.

  31. Anonim 11 Mayıs 2013 at 20:52 - Reply

    valinin gözünü alıo darly 4. sezonda

  32. adımıbosver 14 Mayıs 2013 at 17:51 - Reply

    andrea var sonra vali gözlüklü yardımcısı onlar ? :D

  33. I'm 19 Mayıs 2013 at 03:33 - Reply

    bence bu sezon vali geri dönücek ve büyük intikam alıcak gibi duruyor bakalım..

  34. Muhabbetle 21 Mayıs 2013 at 14:49 - Reply

    vali bir özgecandır. karagözlü zombiland’dır. vali dönerse zombi olarak döner. yeter ki rick dönmensin yolundan!

  35. Kaya 21 Mayıs 2013 at 14:50 - Reply

    Vali artık yollara düştü. Düşene bir tekmede zombiler atar:)))) haha ahaaaa

  36. daryl 21 Mayıs 2013 at 15:39 - Reply

    Daryl’in şu sözleri unutulacak gibi değil sayın editör: Biliyor musun uzaklaşan ben olabilirim ama terk eden sensin…

  37. Çağatay 22 Mayıs 2013 at 14:20 - Reply

    O KADAR GÜZELKİ 1 OTURUŞTA 7 BÖLÜM İZLİYORUM

  38. Nuh Gönülcan 23 Mayıs 2013 at 17:05 - Reply

    Ben valiyi seviyorum. Dünya hep iyilerle dolu değil. Amerikaya gittim ve gördüm orada vali gibi karakterler çok. Aslında burda da var. Bizim başakşehir valilerle dolu. Baktım olacak gibi değl onları sevmeye başladım. Ipad’ime valinin resmini döşedim. Amerikaya yine gideceğim ve valiyi bu kez bulup ellerinden öpeceğim. Rick hikaye zayıf bir adam. Kendisini aldatan karısının ardından halüsineasyonlar görmeye başladı. Kardeşim kadın seni en yakın arkadışnla aldatmış daha neyin halüsinasyonunu görüyorsun. Önüne bak. Ayrıca grupta çok hoş kızlar var. onlarla ilgilen takıl hayatını yaşa. çocuk bile senden değil. yaw bu senaristler bazan acaip abartıyorlar. o yüzden vali daha sahici geliyor tıpkı tarkanın şarkısında olduğu gibi ya gel bana sahici sahici……………….

  39. Recep 24 Mayıs 2013 at 03:43 - Reply

    Yav sus un artık vali vali beynimin etini yediniz be ne valiymiş bu arkadaş tövbe tövbe adam gibi bir film seyrettirmessiniz varya ne adamlarsınız…

  40. Canberk 27 Mayıs 2013 at 14:28 - Reply

    vali geri döner kesinlikle ancak rick ya bu sezon yada diğer sezon garanti ölür bu arada benim fikrime göre vali ricki savunmasız bırakıcak 4. sezonun başlarında ve rick i tam öldürecekken morgan gelcek kurtaracak ricki bence öle olcak yani :D

  41. Anonim 05 Haziran 2013 at 11:02 - Reply

    Vali inşallah olur

  42. Furkan 18 Haziran 2013 at 12:55 - Reply

    Arkadaşların yorumlarında da bahsettiği gibi harika hatta muhteşem bi dizi. İzleyiciyi kendisine bağlayan, bi sonraki bölüm için düşündürebilen bi dizi. Bana böyle bi dünya içerisinde yaşamak istermiydin diye sorsalar cevabım evet olurdu. :D

  43. tolgamc 21 Haziran 2013 at 04:48 - Reply

    Rick valinin işini bitirir diyorsunuz ama, valide salak değil. Oraya tek kişi dönecek değil ya…

  44. Merve 23 Haziran 2013 at 18:27 - Reply

    Vali ölsün artık -_- film valiye çevrildi tamamen zombileri unuttuk onun yüzünden.

  45. Süleyman 26 Haziran 2013 at 11:40 - Reply

    Bu diziyi bana bi abim önerdi altyazı sevmeme rağmen 35 bölümü 5 günde izledim 4 sezonu merakla bekliyorum

  46. vadi 04 Temmuz 2013 at 17:40 - Reply

    Zaman atlama olayı ilginçmiş.

  47. nil 06 Temmuz 2013 at 14:48 - Reply

    bence yeni sezon daha az aksiyon olacak. ama vali sizlere ömür…

  48. valican 06 Temmuz 2013 at 17:35 - Reply

    Dünya walking dead gibi olsa, ki bir gün olacağına inanıyorum, zombilerden kurtuluşun imkanı kalmaz! Tüm bu senaryolar boşuna yazılmıyor bu filmler boşuna çekilmiyor. Hiçbir şey insan zekasının gerisinde kalmıyor ve gerçekleşiyor. Hayaller hayal olarak kalmıyor yani. dünya walking dead gibi olsa da hayat hep kıymetli kalacaktır.

  49. duran 07 Temmuz 2013 at 22:24 - Reply

    walking dead 4.sezon bölümleri manyak bi sey olacağa benziyo

  50. erasmus 07 Temmuz 2013 at 22:26 - Reply

    walking dead 4.sezon biraz ağır ilerler bence. baksana zaman atlama olayı durağanlaştırır.

  51. rahim 07 Temmuz 2013 at 22:32 - Reply

    admin bakü walking dead 4.sezonu merakla bekler

  52. murattt3 07 Temmuz 2013 at 22:34 - Reply

    walking dead zombileri brad pitt zombilerine 5 basar!!!

  53. yürüyen ölüler 07 Temmuz 2013 at 22:37 - Reply

    walking dead demeyelim beyler!! yürüyen ölüler diyelim. TÜRKÇE söyleyelim lütfen. YÜRÜYEN ÖLÜLER! isteyen yürüyen aylaklar da diyebilir

  54. walking 08 Temmuz 2013 at 00:04 - Reply

    abi adamlara hayran kaldım ya 3 sezonu tam 2 günde bitirdim başıma ağrılar girsede izlemekten bir türlü alı koyamadım.

  55. kültigin 08 Temmuz 2013 at 08:38 - Reply

    ırmak Allah sana uzun ömür versin inşaAllah 1000 sezon…harikasın

  56. atakan 08 Temmuz 2013 at 11:48 - Reply

    ya bu film süper süper süper ama lori yaşıyomu yaşamıyomu anlamadım bide filmin 4üncü bölümü ne zaman başlayacak anlamadım

  57. xxzombi 08 Temmuz 2013 at 20:31 - Reply

    walking dead efsane bir dizi. walking dead yeni bölümleri de efsanenin devam etmesi demek olacak. YAŞASIN ZOMBİLER! #direnwalkingdead

  58. muhammmet 09 Temmuz 2013 at 12:27 - Reply

    arkadaşlar the walking death son bölümü kacıncı bölüm

  59. Misafir 09 Temmuz 2013 at 12:53 - Reply

    son bölüm 16

  60. uqur 11 Temmuz 2013 at 15:57 - Reply

    Bence o kadarda fena bir dizi değil fakat az çok beğendim dizilerden en çok beğendiğim spartacus oldu ve bu dizide fena değil diye bilirim çünkü anlamadığım tek bişeyler tek bir amaç var hayata kalmak..

  61. Misafir 12 Temmuz 2013 at 16:08 - Reply

    The Walking Dead 4.sezon hakkında her şey vermişsiniz. elinize sağlık

  62. Marduk_28 20 Temmuz 2013 at 00:28 - Reply

    Dizi 2. bölüme kadar nefes kesiciydi ancak 3. sezonu ben çok beğenmedim..inşallah bu yeni yapımcı filme eski heyecanı tekrar getirir..bu dizi de her an her şey olabileceğini düşünürsek benim düşüncem 4. sezonda vali döner vee ricke katılır derim :) )

  63. ekin 30 Temmuz 2013 at 23:45 - Reply

    Efsane diziler sıralamasında bence walking dead 1 numara gelir. 2 numara game of, 3 spartacus

  64. sincan 01 Ağustos 2013 at 13:33 - Reply

    walking dead artık başlasın nolur

  65. misafir 01 Ağustos 2013 at 13:36 - Reply

    The Walking Dead 4.sezon bence tam bir bomba olup elde patlayacak.

  66. lavato 02 Ağustos 2013 at 20:23 - Reply

    The Walking Dead 4.sezon yine iddialı başlar. Vali sizlere ömür ondan hayır gelmez artık. Ama yukarıdaki gilk fragmana bakarsak ekip daha sağlam ve daha savaşçı.

  67. suare 02 Ağustos 2013 at 20:25 - Reply

    Walking Dead 4.sezonun sürprizi ne olabilir acaba?

  68. Anonim 02 Ağustos 2013 at 20:25 - Reply

    allah rickin beline kuvvet vere:)

  69. Anonim 02 Ağustos 2013 at 20:26 - Reply

    valiyi toprağa gömdük. #direnrick

  70. warr 02 Ağustos 2013 at 20:28 - Reply

    Walking Dead gibi bir dünyaya doğru gidiyoruz. liderimiz kim acep?:)

  71. lider benim 02 Ağustos 2013 at 20:28 - Reply

    lider benim:)) zombiler kim asıl?

  72. ferhat suveren 02 Ağustos 2013 at 20:29 - Reply

    belli ki yeni sezonda da bizim efsane dizi hapishanede devam edecek.

  73. walkingdead 03 Ağustos 2013 at 21:44 - Reply

    yeni sezonda hapishanaye hapsolacağız!:(

  74. yürüyen can 03 Ağustos 2013 at 21:45 - Reply

    walking dead 4′te de zombiler geri planda kalmaz umarımç

  75. yürüyen can 03 Ağustos 2013 at 21:46 - Reply

    zombisiz valisiz ve ricksiz walking dead olmaz!!!!!

  76. istanbullu zombi 03 Ağustos 2013 at 21:47 - Reply

    samurayın işini 4.sezonda bitiricem. hahahahaaaaa

  77. black samuray 03 Ağustos 2013 at 21:48 - Reply

    zor bitirirsin

  78. yürüyen can 03 Ağustos 2013 at 21:49 - Reply

    görüşürüz.

  79. Anonim 03 Ağustos 2013 at 21:49 - Reply

    supernatural mi sandınız vampir günlükleri mi????

  80. bay nero 03 Ağustos 2013 at 21:54 - Reply

    Ben Rick olsaydım önceki sezondan bütün silahları toplar bir cephanelik kuraradım. Eli silah tutatn tutmayan herjesten bir Rambo yaratırdım. Zombiler arama daha kalın duvarlar örer ve silah eline alamayacakları da çiftçilik yaptırırdım. Ekmak de lazım. Bunlar sadece savaşıyorlar ama boşuna…Yaşam alanı lazım…

  81. zemzem 03 Ağustos 2013 at 21:56 - Reply

    Yeni dünya zombilerin olacak. Bu bir senaryo ya da fantezi değil!

  82. Vural 03 Ağustos 2013 at 22:00 - Reply

    The Walking Dead dizisi gerçekten diğerlerinden çok farklı. Olay sadece zombi olayı değil. Yeni dünyanın birçok işaretini The Walking Dead dizisinde bulmak mümkünç

  83. Orçun 03 Ağustos 2013 at 22:02 - Reply

    Bu dizide bir zombi olaydım, ah ah!

  84. Anonim 03 Ağustos 2013 at 22:05 - Reply

    Rick’in karısı güzel bir kadındı. yazık oldu ölmeyeydi…

  85. iyi kalpli insan:) 03 Ağustos 2013 at 22:26 - Reply

    Hershel amcayı çok seviyorum ben. Zombiler onu yemesin.

  86. iXX 03 Ağustos 2013 at 22:27 - Reply

    Hershel’i değil ama kızını yiycem:)))))

  87. iyi kalpli insan:) 03 Ağustos 2013 at 22:28 - Reply

    o çinlinin

  88. iXX 03 Ağustos 2013 at 22:29 - Reply

    çinli değil koreli

  89. caner 04 Ağustos 2013 at 13:42 - Reply

    Walking dead diğer dizilere benzemeyen bir kurguya sahip bu yüzden tüm karşılaştırmaları anlamsız buluyorum.

  90. suat erkin 04 Ağustos 2013 at 13:43 - Reply

    onca yıldır sinemanın içindeyim böyle bir dizi görmedim. ama adamlar işin hakkını veriyor. hem oyunculuk perfomansları hem de yönetmenlik mercii süper.

  91. cum5 04 Ağustos 2013 at 13:44 - Reply

    the walkin dead 4.sezon 1.bölüm sıkı bir giriş bölümü olacak. umarım tüm enerjilerini 1.bölümde harcamazlar. aksi halde tıkanırlar. bu dizi hiç tıkanmadan devam etmeli!

  92. ali 04 Ağustos 2013 at 13:46 - Reply

    walking deadin hastasıyım. keşke sezon araları bu kadar uzun sürmese

  93. rocky 04 Ağustos 2013 at 13:51 - Reply

    vali dönemez bir daaaa. rick de toparlar kendini. kendisini aldatan karıısının hayalini görmenin ne anlamı var. acaba kitap da böle mi.

  94. Anonim 04 Ağustos 2013 at 14:29 - Reply

    vali dönse nolur dönmese nolur.walking dead’in merkezin her zaman rick var. hershel amca falan filan yani. vali de bir sezona damgasını vurdu. 4.sezonda rick tek rakibi zombilerdir. gerisi hikaye

  95. memati 04 Ağustos 2013 at 15:30 - Reply

    Tüm zamanların en iyi dizisi walking dead’dir. O yüzden yürüyen ölülere yürüyen efsaneler diyorum. Dizinin 4.bölümünü merakla bekliyorum.

  96. Anonim 04 Ağustos 2013 at 15:31 - Reply

    walking dead gibi bir dizi varken milletin gidip kurtlar vadisi gibi dizilere takılmasını anlamıyorum yaa. bi anlayan varsa da anlatsın lutfen

  97. efekan 04 Ağustos 2013 at 15:32 - Reply

    rick yukarda ne diyo biri çevirse nolur

  98. Anonim 04 Ağustos 2013 at 15:33 - Reply

    rick: 4.sezonda zombilerin topunun işini bitirecez. dünyayı cennet çevirecez. benden daha iyi avcı yok. gelirsem oraya yani türkiyeye orayı da temizlerim diyor:))))))))))))))

  99. amc 04 Ağustos 2013 at 21:02 - Reply

    tek kelimeyle büyüleyici bi diz walking dead.

  100. Anonim 04 Ağustos 2013 at 21:12 - Reply

    biri rick’in ne dediğini çevirsin. çıldıracam

  101. Drogba 04 Ağustos 2013 at 21:26 - Reply

    Drogba walking dead’de oynasa şahane olurdu:))

  102. Alex de Souza 04 Ağustos 2013 at 21:26 - Reply

    Hangi mevkide?

  103. Drogba 04 Ağustos 2013 at 21:27 - Reply

    Samurayla ileride

  104. Alex de Souza 04 Ağustos 2013 at 21:27 - Reply

    :)

  105. Anonim 05 Ağustos 2013 at 12:38 - Reply

    mükemmel bir dizi

  106. Anonim 05 Ağustos 2013 at 22:20 - Reply

    ben zombileri özledim. artık 4.sezon mu walking dead 5.sezon mu olu bilmem. başlasın şu dizi

  107. Anonim 05 Ağustos 2013 at 22:22 - Reply

    yenicikanlar sitesi teşekkürler. walking dead’le ilgili herşeyi anında nasıl veriyorsunuz vallahi bravo!

  108. suna 06 Ağustos 2013 at 13:21 - Reply

    walking dead 4.sezon ne zaman başlayacak? walking dead 4.sezonda neler olacak? walking dead 4.sezon hapishanede mi geçecek? walking dead 4.sezonda rick zombiye mi dönüşecek? bu sorularımı yanıtlar mısınız? zombiniz olayım lütfen:)))

  109. Anonim 06 Ağustos 2013 at 22:16 - Reply

    walking dead 4.sezonda neler mi olacak? yeryerinden oynayacak. dan brown’nun inferno’sundan beter olacak. kıyamet kopacak ve yeni dünya kurulacak. rick çift başlı kurta dönüşecek. vali ben rte’yim diye ortaya çıkacak.:))) walking dead 4.sezonda ne olursa olsun İZLERİM!!!!

  110. halil 07 Ağustos 2013 at 12:37 - Reply

    halil sezai’nin yangın var şarkısı geldi aklıma walking dead 4.sezon fragmanını izlerken:) yeni sezonda kavrulacağız belli ki

  111. Anonim 09 Ağustos 2013 at 23:57 - Reply

    walking dead 4.sezon 1.bölüm bilgileri bu sitede süper verilmiş. umarım bundan sonra da böyle devam edrler.

  112. oradan 12 Ağustos 2013 at 18:05 - Reply

    walking dead gibisini görmedim!

  113. Anonim 12 Ağustos 2013 at 18:06 - Reply

    walking dead 4.sezon çok can yakacak!!!!

  114. Anonim 12 Ağustos 2013 at 18:07 - Reply

    walking dead 4.sezon 1.bölüm neredeyse tamamlanmış

  115. Anonim 12 Ağustos 2013 at 18:07 - Reply

    böle bi zombi dizisi bidaa gelmezzz

  116. aziz yıldırım 12 Ağustos 2013 at 20:06 - Reply

    hayatta iki şeyim var çocuklar: 1.Fenerbahçe 2. the walking dead

  117. Lori 14 Ağustos 2013 at 00:16 - Reply

    Yeah to me Lori’s death was kinda out there. They never found a body, but yes we were told that the walker ate her completely but it is impossible to eat someone whole. Bones and all? To my own belief Lori is still alive, I think Carol saved her cause Carol praticed patching the C-section. But why doesnt Carol say anything about her saving Lori? Its simple, Carol was found dehydrated which causes short term memory loss, that is why she cant remember. And yes we heard the gun shot from Carl but its almost like Morgans story, Duane didnt have the heart to shoot his mother even as a walker. So I dought Carl really shot his mother. Another interesting thing was there was no blood “splatter” from the gun shot. I believe that they are gonna find Lori somewhere in the prison.

  118. cccc 14 Ağustos 2013 at 13:29 - Reply

    yok böyle bir dizi! eşi benzeri yok!!!!

  119. Anonim 15 Ağustos 2013 at 09:25 - Reply

    walking dead 4.sezon izlemek için zombi mi olmak lazım

  120. Bakü den yaziyorum 12 Eylül 2013 at 17:17 - Reply

    Arkadashlar ben hep istemishim boyle bi dunyada yashayayim THE WALKING DEAD

  121. ishak 23 Eylül 2013 at 13:28 - Reply

    Way Be 3-4 Günde Bitirdim Diziyi Daha Yokmu İzlesek . Bu Dizi 1001.Bölümü Yayınlarsa Hiç Şaşmayın :D

  122. burak 06 Ekim 2013 at 11:02 - Reply

    the walking deadi okuyun derim valinin nasıl biri olduğunu gören valiyi öldürmekkolay olmicak belki vali hepsini öldürücek aşımasız biri romanını okuyun derim valiyi anlatıyor

  123. ali 07 Ekim 2013 at 16:41 - Reply

    beyler ric in sonu çizgi romanda gurptaki herkes ölüyo rick i bi zombi ısrıyo kolundan kolnu keiyolar carl la birlikte yola koyuluyolar sonra carl ölüyo ric i haydutlar buluyo bacagını kesip yiyolar bokadarını biliyom

  124. yasemin 10 Ekim 2013 at 13:42 - Reply

    sabırsızlıkla bekliyorm 4.sezonu rick ve dryl süper

  125. yasemin 10 Ekim 2013 at 13:43 - Reply

    çizgi romanı nerde bulabilirm

  126. Anonim 14 Ekim 2013 at 20:23 - Reply

    bu nasıl bir dizi! TWD 4.sezon harbi bomba gibi. Sanırım 2.bölümde samurayı da kaybedeceğiz.

  127. Anonim 15 Ekim 2013 at 11:18 - Reply

    walking dead 4.sezon süppperr başladı

  128. nura selimzade 15 Ekim 2013 at 15:22 - Reply

    MerAkla BeKiyOrum Nasil olUcak aCabA

  129. nura selimzade 15 Ekim 2013 at 15:23 - Reply

    InWallAh uZun omuRlU Dizi olar

  130. nura selimzade 15 Ekim 2013 at 15:24 - Reply

    Bu DiZidE DARL DIXON oLsa ONlar AsLa Olmez

  131. Senem 15 Ekim 2013 at 19:28 - Reply

    Darly <3 T.T

  132. hamdi abi 16 Ekim 2013 at 14:46 - Reply

    O nasıl bir 2.bölüm fragmanıydı. Abi bu adamlar nasıl dizi çekiliri iyi biliyorlar. walking dead 4.sezonda bizi tam bir zombiye dönüştürecek wallaaa

  133. Anonim 16 Ekim 2013 at 14:47 - Reply

    süper başladılar

  134. Anonim 16 Ekim 2013 at 14:47 - Reply

    walking dead 4′te döktürüyor zombiler

  135. busi 16 Ekim 2013 at 16:16 - Reply

    walking dead’in kitabı var mı acaba?!

  136. şafak 16 Ekim 2013 at 16:17 - Reply

    Walking Dead kitabı var ama okumanı tavsiye etmem.

  137. busi 16 Ekim 2013 at 16:17 - Reply

    neden?

  138. Şafak 16 Ekim 2013 at 16:19 - Reply

    Çünkü kitaptakine paralel gelişiyor. Finali öğrenmek çok iyi değil bence. Zaten insanların çoğu Rick’e ne olacak diye merak ediyor. diziyi seyret daha iyi. dizi bittikten sonra kitabı okursun.

  139. busi 16 Ekim 2013 at 16:19 - Reply

    haklı olabilirsin

  140. rick 16 Ekim 2013 at 16:20 - Reply

    bir gün herkes zombi olacak!!!BENDE!!!

  141. Anonim 18 Ekim 2013 at 17:07 - Reply

    valinin rickin elini keseceği söyleniyor doğru mu bilen var mı

  142. Anonim 18 Ekim 2013 at 17:07 - Reply

    ya ben böle bir dizi ne gördüm ne duydum

  143. Anonim 18 Ekim 2013 at 20:17 - Reply

    rickin elini alacak valiyi öperim

  144. Anonim 19 Ekim 2013 at 03:42 - Reply

    the walking dead 4.sezon 2.bölümü iple çekiyorum. o ne sahneydi fragmandaki…

  145. uqur 18 Aralık 2013 at 20:46 - Reply

    ya 4. bolum 17 sezon yok bayadır beklıyorum bılen var mı

YORUMLAR »


+ 6 = 13

Yeni Çıkanlar, yerli yabancı yeni çıkan tüm kitap, albüm, dizi, sergi, film ve kitap özetlerine sayfalarında yer veren bir sitedir.
Yeni Çıkanlar'da yayınlanan tüm haber ve tanıtımların sorumluluğu eserin sahibine aittir.
Yeni çıkan ürünler üzerine röportaj ve denemelere de yer verilen Yeni Çıkanlar, okurlardan gelen her türlü görüş ve önerilere açık bir sitedir.