The Vampire Diaries 5.sezon 1.bölüm

Editör 04 Ekim 2013 23
The Vampire Diaries 5.sezon 1.bölüm

Vampire Diaries‘ta bu sezon tüm kurallar değişiyor. Sürprizler ve yeniliklerle beraber yayına başlayan The Vampire Diaries, bu sezon kardeş dizisi The Originals’ı da destekleyecek. Yeni sezonda The Vampire Diaries‘a dair bildiğiniz her şeyi unutun. Çünkü çok iyi tanıdığınız sandığınız karakterler sizleri şaşırtmak için fırsat kolluyor olacak. İşte dizinin son sezon fragmanları…

The Vampire Diaries 5.sezon 5.bölüm fragmanı…

The Vampire Diaries 5.sezon 4.bölüm fragmanı…

The Vampire Diaries 5.sezon 3.bölüm fragmanı:

 

The Vampire Diaries 5.sezon 2.bölüm fragmanı:

 

@yeni_cikanlar

The Walking Dead 4.sezon 1.bölüm tıkla

 

CW’nun yeni sezon dizileri için tıklayın

23 Yorum »

  1. Serkan kuşçu 11 Mayıs 2013 at 14:25 - Reply

    vampirlersiz bi hayat olmaz daha kaç 5 sezon yaparlar kim bilir.

  2. haksan 18 Mayıs 2013 at 20:16 - Reply

    5.sezonda Salvatore ailesini anlatırlar mı acaba?

  3. 1122 18 Mayıs 2013 at 20:18 - Reply

    claire holt 5.sezon the vampire diaries ayrılacak mı? ayrılmasın:(((((!!!!

  4. murti 18 Mayıs 2013 at 20:20 - Reply

    Bonnie’ye kulak verin: Her zaman istediğimizi elde edemeyiz, değil mi?

  5. şahane 23 Mayıs 2013 at 16:59 - Reply

    Bonnie Bonnie… daha fazla kırmızı!

  6. XXXXL 19 Haziran 2013 at 16:51 - Reply

    vampir günlüklerine bayılıyorum. muhteşem bir dizi.

  7. ziyaretci 23 Haziran 2013 at 21:04 - Reply

    Bence harika bi dizi 5.sezon nun çıkması çok iyi olmuş bir an önce başlamasını çok istiyorum

  8. gülden 26 Haziran 2013 at 17:15 - Reply

    lütfen stefan ve elena sevgili olsun çok yakışıyorlar

  9. suzii 04 Temmuz 2013 at 17:43 - Reply

    Ben niye bu diziyi bu kadar seviyorum anlamış değilim.

  10. cisss 06 Temmuz 2013 at 14:50 - Reply

    Kan daha çok kan demek!

  11. rabia 07 Temmuz 2013 at 00:36 - Reply

    laa harikaa bi dizii çok etkisi oldu bnde.nasıl mı ingilizceyi çaktım..tmm bu iğrenç bi şakaydı… ama dizide ki lerin çoğu daşşş..!!!

  12. anonimkz3 08 Temmuz 2013 at 12:53 - Reply

    DAMON’A ÖLÜNÜRR ÖLÜNÜÜÜRR

  13. zeynep 12 Temmuz 2013 at 14:13 - Reply

    ya nası beklicem ben muhteşem bir dizi en çok merak ettiğim stefana nolucak ve klaus melez için katherineyi kullanmak isticek bide ben delena ve klaroline istiommmm :D

  14. didem 19 Temmuz 2013 at 02:53 - Reply

    ben bu diziyi ilk gördüğümde sevmedim sonra bu yaz 1 bölümünü izledim sonra ardından 4 sezonu 15 günde izlemişim yeni sezonu çok merak ediyyorum bu arada delene ve klaroline iki çifte çok uyumlular.

  15. WolworiTR 21 Temmuz 2013 at 16:25 - Reply

    bu dizi benı benden alıyo sankı gercekmış gibi hayaller kurduruo ama

    AMA DÖNUŞMEK İSTESEYDIM

    KURT OLURDUM

    WAMPİR AVLARDIM :) :)

  16. X5 01 Ağustos 2013 at 13:41 - Reply

    The Vampire Diaries 5.sezon da süper olacak… hayatım boyunca izleyeceğim tek dizi

  17. kurt 02 Ağustos 2013 at 20:32 - Reply

    hastasıyım vampir günlüklerinin

  18. suzan 02 Ağustos 2013 at 20:34 - Reply

    The Vampire Diaries 5.sezon belliki iyi başlayacak. sabısızlıktan kuduruyorum:))) kaaaannnnnn!

  19. muzaffer kahraman 02 Ağustos 2013 at 20:35 - Reply

    The Vampire Diaries 5.sezon…. insana oha detirtiyor.

  20. Bonnie 02 Ağustos 2013 at 20:37 - Reply

    Bonnie’nin dediği doğru: hayat istediğimiz gibi gitmiyor he zaman ama çou zaman içimdeki vampir olma arzusunu durduramıyorum. aaaahhhh ahhhh

  21. Damon 04 Ağustos 2013 at 14:52 - Reply

    Damon gerçekten başka bir şey o bu yeryüzünün insanı değil

  22. Anonim 04 Ağustos 2013 at 14:54 - Reply

    vampire diaries 5.sezonda taşlar yerine oturur, sonra da o taşların arasından kan sızar amk

  23. Anonim 06 Ağustos 2013 at 22:09 - Reply

    The Vampire Diaries 4.sezon final fragmanı zayıf olmuş

YORUMLAR »


+ 9 = 17

Yeni Çıkanlar, yerli yabancı yeni çıkan tüm kitap, albüm, dizi, sergi, film ve kitap özetlerine sayfalarında yer veren bir sitedir.
Yeni Çıkanlar'da yayınlanan tüm haber ve tanıtımların sorumluluğu eserin sahibine aittir.
Yeni çıkan ürünler üzerine röportaj ve denemelere de yer verilen Yeni Çıkanlar, okurlardan gelen her türlü görüş ve önerilere açık bir sitedir.